Obrázky a informácie uvedené na tejto webovej stránke nemusia zodpovedať najnovším špecifikáciám pre slovenský trh. Môžu obsahovať prvky a funkcie, ktoré sú k dispozícii len za príplatok, alebo funkcie, ktoré v Slovenskej republike nie sú dostupné.
(1) Na základe série 340S Trend L1 s plným nabitím. Skutočný dojazd podľa celosvetovo harmonizovaného testovacieho postupu pre ľahké vozidlá (WLTP). Uvedené údaje slúžia na účely porovnateľnosti a mali by sa porovnávať len s inými vozidlami testovanými podľa rovnakých technických postupov. Skutočný dojazd sa mení v závislosti od podmienok, ako sú vonkajšie prvky, napríklad teplota, jazdné správanie, profil trasy, údržba vozidla a vek a stav lítium-iónovej batérie. Dojazd 241 km podľa WLTP Extra High odráža jazdu po diaľnici a celkový dojazd 325 km podľa WLTP odráža kombinovaný jazdný cyklus - oba testy sa vykonávajú v kontrolovaných podmienkach s teplotou okolia 23 stupňov Celzia a bez klimatického alebo elektrického zaťaženia.
(2) Maximálna ťažná kapacita sa líši v závislosti od nákladu, konfigurácie vozidla, príslušenstva a počtu cestujúcich.
(3) Údaj o dojazde na elektrický pohon sa vzťahuje na model Tourneo Custom Plug-In Hybrid s využiteľnou kapacitou batérie 11,8 kWh. V súlade s celosvetovo harmonizovaným skúšobným postupom pre ľahké vozidlá (WLTP) možno certifikovaný elektrický dojazd dosiahnuť s plne nabitou batériou v modeli Tourneo Custom Plug-In Hybrid s 11,8 kWh, využiteľnou kapacitou batérie - v závislosti od existujúcej série a konfigurácie batérie. Skutočný elektrický dojazd sa môže líšiť v dôsledku rôznych faktorov (napr. poveternostné podmienky, štýl jazdy, profil trasy, stav vozidla, vek a vek a stav lítium-iónovej batérie).
(4) V súlade s celosvetovo harmonizovaným skúšobným postupom pre ľahké vozidlá (WLTP) sú cieľové hodnoty pre Tourneo Custom Plug-In Hybrid 40-47 g/km emisií CO2 a homologizovaná spotreba paliva WLTP.
(5) SYNC® 4: Nejazdite, keď ste rozptýlení alebo používate mobilné zariadenia. Ak je to možné, používajte systémy ovládané hlasom. Niektoré funkcie môžu byť zablokované, keď má vozidlo zaradenú rýchlosť. Nie všetky funkcie sú kompatibilné so všetkými telefónmi.
(6) K dispozícii ako voliteľná výbava.
(7) Asistenčné systémy sú len podporné. Nezbavujú vodiča povinnosti sústrediť sa na jazdu, vyhodnocovať situáciu a ovládať vozidlo.