(1) Pripojené služby a funkcie závisia od dostupnosti siete a kompatibilného paušálu. Rozvíjajúca sa technológia/mobilné siete/funkcie vozidla môžu obmedziť funkčnosť a zabrániť fungovaniu pripojených funkcií. Súčasťou pripojených služieb nie je Wi-Fi hotspot. Voliteľný Wi-Fi hotspot vyžaduje samostatné predplatné.
(2) Ak chce vodič používať zabudovanú asistentku Alexu, pomocou aplikácie FordPass v smartfóne alebo v nastaveniach vozidla musí aktivovať FordPass vo svojom vozidle. Prístup k asistentke Alexa vyžaduje účet Amazon, systém SYNC 4 alebo SYNC 4A, FordPass a bezplatnú službu Connected Service aktivovanú prostredníctvom aplikácie FordPass (podrobnosti nájdete v Podmienkach FordPass). Môžu byť potrebné ďalšie produkty a nastavenie. Amazon, Alexa a všetky súvisiace logá a značky sú ochranné známky spoločnosti Amazon.com, Inc. alebo jej pobočiek.
(3) Hodnoty výkonu, krútiaceho momentu, užitočného zaťaženia, parametre ťahania a spotreby paliva podľa WLTP sú nezávislé údaje, ktoré nemusí byť možné dosiahnuť naraz.
(4) Puma s výkonom 125 koní s 1,0-litrovým motorom EcoBoost Hybrid s prevodovkou Powershift má emisie CO2 127 –143 g/km a spotrebu paliva na úrovni 5,6 – 6,3 l/100 km (podľa WLTP).
Puma s výkonom 125 koní s 1,0-litrovým motorom EcoBoost Hybrid s manuálnou prevodovkou má emisie CO2 119 –135 g/km a spotrebu paliva na úrovni 5,3 – 6,0 l/100 km (podľa WLTP).
Puma s výkonom 155 koní s 1,0-litrovým motorom EcoBoost Hybrid s prevodovkou Powershift má emisie CO2 125 –142 g/km a spotrebu paliva na úrovni 5,5 – 6,3 l/100 km (podľa WLTP).
Puma ST s prevodovkou Powershift má emisie CO2 135 –146 g/km a spotrebu paliva na úrovni 6,0 – 6,5 l/100 km (podľa WLTP).
Rozsahy hodnôt emisií CO2 a spotreby paliva sa môžu líšiť v závislosti od variantov vozidla ponúkaných v jednotlivých krajinách. Uvedené hodnoty spotreby paliva/energie, emisií CO2 a dojazdu v elektrickom režime sa určujú v súlade s technickými požiadavkami a špecifikáciami nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 a (EÚ) 2017/1151 v platnom znení. Použité štandardné skúšobné postupy umožňujú vzájomne porovnávať rôzne typy vozidiel od rôznych výrobcov.
(5) Oficiálne homologizovaný dojazd bude zverejnený bližšie k dátumu predaja. V súlade s celosvetovo harmonizovaným skúšobným postupom pre ľahké vozidlá (WLTP). Uverejnený dojazd (zamýšľaná cieľová hodnota podľa WLTP) možno dosiahnuť s plne nabitou batériou – v závislosti od existujúcej série a konfigurácie batérie. Skutočný dojazd sa môže líšiť v závislosti od rôznych faktorov (napr. poveternostné podmienky, štýl jazdy, profil trasy, stav vozidla, vek a stav lítiovo-iónovej batérie).
(6) Ak sa nesústredíte alebo používate prenosné zariadenia, nešoférujte vozidlo. Ak je to možné, používajte hlasom ovládané systémy. Ak je zaradený prevodový stupeň, niektoré funkcie môžu byť zablokované. Všetky funkcie nie sú kompatibilné so všetkými telefónmi.
(7) Vyžaduje sa telefón s aktívnym dátovým paušálom a kompatibilný softvér. Systém SYNC 4 počas používania neovláda produkty tretích strán. Za príslušné funkcie sú výhradne zodpovedné tretie strany.
(8) Voliteľná bezdrôtová nabíjačka Qi nemusí byť kompatibilná so všetkými mobilnými telefónmi.
(9) Voliteľná funkcia.
(10) Funkcie asistencie pri jazde sú doplnkové a nenahrádzajú pozornosť vodiča, jeho úsudok a nutnosť ovládať vozidlo.
(11) Ak zastavenie trvá dlhšie ako tri sekundy, vodič musí zasiahnuť a stlačiť tlačidlo „RES“ alebo plynový pedál, inak sa činnosť systému neobnoví.
(12) Kamery fungujú len pri rýchlostiach do 10 km/h.
(13) Objem nákladu a batožinového priestoru je obmedzený hmotnosťou a rozložením hmotnosti.