Fotogaléria

S novou Kugou do Wembley

11. marca 2013 – Spoločnosť Ford ohlásila kampaň Drive to Wembley, najväčšiu súťaž o lístky na finále Ligy majstrov UEFA v doterajšej histórii tohto prestížneho futbalového turnaja. Spoločnosť Ford ponúka futbalovým fanúšikom z 27 európskych krajín možnosť vyhrať 360 vstupeniek na finále Ligy majstrov UEFA, ktoré sa bude konať 25. mája na londýnskom štadióne Wembley. Každý z 90 výhercov získa vstupenky pre štyri osoby spolu s ubytovaním, vreckovým a v prípade potreby aj s letenkami.

Spoločnosť Ford, najdlhšie pôsobiaci oficiálny partner Ligy majstrov UEFA, okrem toho ponúka možnosť zúčastniť sa súťaže, začínajúcej sa 11. marca, aj zákazníkom, ktorí u predajcu vozidiel Ford absolvujú testovaciu jazdu v novom modeli Kuga. Toto elegantné SUV sa objaví v televíznych reklamách počas zápasov Ligy majstrov UEFA, na LED paneloch na štadiónoch a v rôznych digitálnych médiách. Táto súťaž ponúka zákazníkom nezaplatiteľnú príležitosť vidieť na vlastné oči najväčšiu európsku futbalovú udalosť tohto roka,“ povedal Roelant de Waard, viceprezident spoločnosti Ford of Europe pre marketing, predaj a služby. „Zákazníci pritom majú možnosť sami zistiť, aké skvelé SUV je Ford Kuga.

Nová Kuga, ktorá je už v predaji, je oporným bodom stratégie spoločnosti Ford zameranej na expandovanie na rýchlo rastúci európsky trh s vozidlami SUV. Ponúka prekvapivé množstvo moderných prvkov a technológií vrátane inteligentného pohonu všetkých kolies vyvinutého spoločnosťou Ford, v tomto segmente unikátnych dverí batožinového priestoru, ktoré možno otvoriť bez použitia rúk iba jemným pohybom nohy, a systém Ford SYNC s funkciou núdzovej pomoci Emergency Assistance. Spoločnosť Ford, ktorá je oficiálnym partnerom a oficiálnym dodávateľom vozidiel pre Ligu majstrov UEFA už od úvodnej sezóny 1992/93, poskytne nové vozidlá Ford Kuga ako podporné dopravné prostriedky v deň konania finále; záujemcovia sa do súťaže môžu prihlasovať od 11. marca do 15. apríla na adrese www.drivetowembley.com.