Fotogaléria

10 nových modelov segmentu C

10. januára 2011 - Spoločnosť Ford splnila svoj sľub vytvoriť novú globálnu generáciu malých automobilov a dnes na severoamerickom medzinárodnom autosalóne 2011 North American International Auto Show predstavila na jednom pódiu 10 nových vozidiel segmentu C. Rad vozidiel vedie úplne nový Ford Focus, ktorý je príkladom toho, ako spoločnosť Ford transformuje svoj rad produktov pre technologicky špičkovú a palivovo úspornú budúcnosť. Ohromujúci rad nových vozidiel prináša aj niekoľko svetových premiér. Prvý premiéru zažíva Focus Electric. Je to prvé osobné vozidlo spoločnosti Ford Motor Company s nulovými emisiami, ktoré nepotrebuje palivo. Druhým debutantom je úplne nový modelový rad C-MAX, zahŕňajúci aj vôbec prvé, sériovo vyrábané hybridné elektrické vozidlo typu plug-in (PHEV) a tretím debutantom je globálne zosobnenie vízie budúcnosti malých, športovo-úžitkových vozidiel, koncept Ford Vertrek.
 
„Snažíme sa zákazníkom dať viac v oblasti úsporných vozidiel rôznych veľkostí a zároveň im ponúknuť aj elektrifikované vozidlá,“ povedal Mark Fields, prezident spoločnosti Ford The Americas. „Dnes sa k novému modelovému radu Fiesta pridáva aj svetová špička, úplne nová rodina modelov Focus, a tým pádom je k dispozícii oveľa viac možností. Zákazníkom ponúkame ešte viac a to vďaka univerzálnosti nového modelu C-MAX a trom rôznym alternatívam pre tých, ktorí chcú ušetriť palivo prechodom na elektrický pohon, ponúkame skutočné možnosti a viac produktov, ktoré ľudia naozaj chcú.“

Nová platforma na báze stratégie One Ford

Nové produkty sa vyrábajú na spoločnej, globálnej platforme pre vozidlá segmentu C, ktorá zdieľa dizajn značky Ford, globálne konštrukčné a výrobné kapacity, rozširuje dosah globálnych produktov do viac než 120 krajín, prináša novú úroveň úspornosti a inteligentných technológií zákazníkom na celom svete a presadzuje elektrifikačnú stratégiu spoločnosti.

Viac elektrifikácie

Spoločnosť Ford predstavila v Detroite tri nové a dôležité elektrifikované vozidlá – Focus Electric, C-MAX Energi a C-MAX Hybrid – výhody kľúčového princípu globálneho prístupu k produktovému plánovaniu sú jasné. Prístup spoločnosti Ford k elektrifikácii vozidiel využíva globálne platformy, na ktorých stavia elektrifikované verzie vozidiel poháňaných spaľovacím motorom – to je stratégia, ktorá sa už osvedčila v severoamerickom rade piatich hybridných vozidiel, vrátane ocenených modelov Ford Fusion Hybrid a Ford Escape Hybrid. Táto stratégia je odlišná od ostatných automobiliek vyrábajúcich unikátne elektrifikované vozidlá, pretože to umožňuje spoločnosti Ford vyrábať elektrifikované vozidlá, ktoré sú pre zákazníkov dostupnejšie – zväčšuje sa tak balíček výhod udržateľnosti.
 
Znamená to, že zákazníci majú na dosiahnutie požadovanej úspory paliva viac možností, vďaka čomu je úspora paliva skutočným dôvodom na kúpu vozidla Ford – a navyše si môžu vychutnávať skvelé vozidlo s vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami, v ktorom sa spája snaha spoločnosti o zdôraznenie kvality, ekológie, bezpečnosti a inteligentných hodnôt značky. Globálna produktová stratégia One Ford umožňuje spoločnosti Ford viac zhodnotiť investície do nových produktov a dať tak zákazníkom viac, viac modelov a viac popredných technológií.