Fotogaléria

Nová Fiesta zvyšuje trhový podiel značky

12. marca 2009 - Ford of Europe zvýšil svoj trhový podiel vo februári na trhoch Euro 19 o 0,8 % na 8,5 % v porovnaní s februárom 2008. Zatiaľ čo tento trh poklesol o 20,1 %, predaje Ford vo februári poklesli o 14,2 % v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka.
 
Ford of Europe predal vo februári 91.100 vozidiel trhoch Euro 19, vrátane 27.900 modelov Fiesta, čím sa Fiesta znovu tento mesiac stáva najpredávanejším typom značky a druhým najpredávanejším autom v odvetví. Už 56.200 modelov Fiesta bolo tento rok dodaných európskym zákazníkom a od jej uvedenia v auguste 2008 ich spoločnosť predala 117.000.
 
„Teší nás to, ale nie sme prekvapení, že novej Fieste sa darí tak dobre na trhu, kde vládnu súčasné ekonomické podmienky“, povedal Ingvar Sviggum, viceprezident marketing, sales & service, Ford of Europe. Najpredávanejšie modely s modrým oválom v znaku boli Fiesta (27.900), Focus (20.800) a Transit (7.100).