Fotogaléria

Globálne expandovanie vďaka modelu Fiesta

2. decembra 2009 - Nová Fiesta globálne uznávaná za svoju všestrannosť, osobnosť a prispôsobivosť má predpoklady byť najbezpečnejším autom vo svojej triede; charakterizuje ju komfort a prepojenie vodiča so systémom vo vozidle – hlasovo ovládaný komunikačný systém, široký a pestrý výber farieb a škálu dostupných možností pre vlastné prispôsobenie „Fiesta udáva nové štandardy expresívneho malého auta v spojených štátoch“, povedal Mark Fields, prezident Ford Motor Company. „Teraz pokračujeme v budovaní celosvetového rozmachu Fiesty, aby sme priniesli novú generáciu malých vozidiel pre novú generáciu severoamerických zákazníkov.“
 
Fiesta je ďalším míľnikom v „ONE Ford“ stratégii spoločnosti navrhovať a vyvíjať vozidlá, ktoré vyhovujú rôznym potrebám a očakávaniam zákazníkov na celom svete. Je už lídrom v Európe a nedávno bola uvedená aj v Ázii. „Sme presvedčení, že úspech, z ktorého sa tešíme pri novej Fieste na európskom trhu sa premení aj do Severnej Ameriky, keďže americkí zákazníci pochopili, že malé môže znamenať štýlové a sofistikované, rovnako ako zábavné.“
 
Rozsiahly globálny výskum zameraný na preferencie zákazníkov, ktorý sa konal v čase plánovania Fiesty jasne ukazuje, že štýl je na najvyššej priečke potrieb zákazníkov kdekoľvek na svete. Či v Európe, Severnej Amerike alebo Ázii, zákazníci hľadajú výnimočne navrhnuté malé auto, ktoré ponúka svetovú kvalitu, pohodlie, komfort a pripojiteľnosť. „Fiesta bola vytvorená so zákazníkmi, nie len pre nich“, povedal Derrick Kuzak, viceprezident skupiny pre globálny rozvoj produktu. „Šetrenie paliva, živý výkon a účelné využitie priestoru sú spoločné priania na globálnych trhoch. A Fiesta ich prináša.“